Dr. Oriol Yuguero, Premi a l'Investigador Jove de l'ICS 2021

Oriol Yuguero
Oriol Yuguero Torres

El professor de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida (UdL) Oriol Yuguero ha rebut el Premi a l'Investigador Jove de l'Institut Català de la Salut (ICS) 2021. És un dels onze guardons lliurats a la Jornada de Recerca de l'ICS 2020-21, celebrada al campus Vall d'Hebron de Barcelona. La pandèmia de COVID-19 va obligar a suspendre l'acte l'any passat i per això ara s'han entregat els premis de dos anys.

A banda de la seua tasca docent, Yuguero és metge del Servei d'Urgències de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova i investigador principal del grup de recerca en Urgències i Emergències de l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida). L'ICS destaca que també és el president del Comitè d’Ètica Assistencial de la Regió Sanitària de Lleida i "ha impulsat la figura de la consultora o consultor ètic per donar respostes als dilemes que puguin sorgir als professionals en el seu dia a dia".

A més a més, el Dr. Oriol forma part de l'equip de treball del Projecte de recerca del Ministeri de Ciencia, Innovación y Universidades, titulat “Salud Pública en Transformación: Desinformación, Alimentación y Cambio Climático" (Projecte SPENT) de l'Àrea de Dret Administratiu de la UdL.

Des de l'Àrea i des del Projecte SPENT, felicitem a Oriol Yuguero Torres pel Premi a l'Investigador Jove de l'Institut Català de la Salut (ICS) 2021!!

MÉS INFORMACIÓ:

L'Institut Català de la Salut premia la investigació científica dels seus professionals en la Jornada de Recerca de l'ICS 2020-2021