Marta passa a la final del concurs de "Tesis en 3 minutos"

El dimarts 25 d'octubre va tenir lloc la semifinal del concurs Tesis en 3 Minutos a la Universidad de Zaragoza, en la qual va participar Marta Muñoz Gómez, doctoranda de l'Àrea de Dret Administratiu de la UdL.

El concurs Tesis en 3 Minutos, organitzat pel consorci Campus Iberus, planteja els participants el repte d'explicar la seva recerca en tres minuts, en una exposició oral i amb un llenguatge senzill, intel·ligible i accessible al gran públic.

Poden participar doctorands amb la seva tesi en fase avançada, matriculats a qualsevol de les quatre universitats de Campus Iberus. Això és la Universidad de Zaragoza (UZ), la Universidad Pública de Navarra (UPNA), la Universidad de La Rioja (UR) i la Universitat de Lleida (UdL).

Més informació i accés al vídeo al web de l'Escola de Doctorat

Des de l'Àrea li donem l'enhorabora a la Marta i li desitgem molta sort a la final, que tindrà lloc el proper 17 de novembre a la Universidad de la Rioja.