Jornades de salut pública i drets fonamentals organitzades per l'Institut d'Estudis Ilerdencs

Els seminaris tindran lloc els dies 10 i 17 de març, amb intevencions de la Dra. Laura Salamero, el Dr. César Cierco, la Dra. Montserrat Esquerda, el Dr. Josep Corbella i el Sr. Oriol Berenguer

Emissió per streaming a:

10/03/21 – 19.00 h: «Restriccions de drets fonamentals en temps de pandèmia»: Cessió de drets i llibertats individuals per a la salvaguarda de la salut pública?

• Xerrada introductòria: Dra. Laura Salamero, professora de Dret Administratiu de la UdL.
  • Presenta: Sr. Oriol Berenguer, membre de la secció de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’IEI

17/03/21 – 19.00 h: «Vacunació i salut pública a debat»: Vacunació col·lectiva com a eina fer frenar l’expansió de la pandèmia? Tenim dret a negar-nos? Taula rodona amb participació de:

• Dr. César Cierco, professor titular de Dret Administratiu de la UdL
  • Dra. Montserrat Esquerda, directora de l’Institut de Bioètica de la Universitat Ramon Llull.
  • Modera: Dr. Josep Corbella, coordinador de la secció de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’IEI