Torna el Club de Lectura de l'Àrea

"Distintas formas de mirar el agua", de Julio Llamazares, serà la novel·la sobre la qual tractarà la sessió del Club de lectura de l'Àrea d'aquest semestre.

JLL_Redu
Información del evento
Lugar:
La Fatal
Dirección:

Carrer Vallacalent, núm. 65, Lleida.

Finalización:

Torna el Club de Lectura de l'Àrea

JLL_2

Club de Lectura

El Club de lectura de l'Àrea de Dret Administratiu, liderat per la Prof. Laura Salamero Teixidó, torna aquest semestre amb la novel·la Distintas formas de mirar el agua, de Julio Llamazares.

Amb el Club de Lectura volem apropar-nos al Dret a través de la literatura no jurídica i reunir-nos dues vegades cada curs per fer una posada en comú sobre el que ens suggereixen les lectures escollides. Discussions i intercanvi d'impressions que, irremeiablement, ens duran a parlar d'una manera diferent sobre el Dret, en general, i el Dret administratiu, en particular.

Per a la primera trobada, l'obra escollida és Distintas formas de mirar el agua, de Julio Llamazares. Es tracta d'una novel·la que relata, des de la perspectiva dels diferents membres d'una mateixa família, la desaparició d'una població engolida per l'aigua a conseqüència de la construcció d'un embassament.

No cal inscripció prèvia, simplement ganes de compartir impressions després d'una lectura que de ben segur us agradarà.

Dia i hora: dimarts, 29 de novembre, de 16.30 a 18.00h

Lloc: La Fatal, Carrer Vallacalent, núm. 65, Lleida.

Us hi esperem!